NYTT KONSEPT!

Bli med i vårt nettverk av autoriserte verksteder, og kom med pristilbud til våre diagnosekunder.

 
Vi vet at bileiere ønsker forutsigbarhet når bilen må på verksted. Også bileiere uten nybilgarantier. Et problem vi tidlig ville løse var bileieres manglende mulighet for å kunne vite hva som er galt med bilen når de hører ulyder eller annet, og skjønner at den snart må på verksted. Dette har vi løst ved at de kan bestille videosamtale eller en mekaniker dit bilen er, for diagnostisering med tilhørende pristilbud fra et godkjent verksted i vårt nettverk.
 
Verksteder i vårt nettverk vil dermed få adgang til å gi pristilbud til våre diagnosekunder. 
 
I tillegg blir det mulig for bileiere å søke opp verksteder i sitt område som tilbyr ulike tjenester på fastpris, slik som f.eks EU kontroll, eller service.
 
Alle verksteder får egen profilside hos oss.
 
Vi har rekruttert mekanikere over hele landet til diagnoseoppdrag, og tar nå imot godkjente verksteder på plattformen vår.
 Vi utvikler stadig tjenesten og er lydhøre for forslag til forbedringer og etterspørsler fra våre brukere, slik at vi sammen kan betjene verkstedkunder sømløst og effektivt, men med en personlig service.

Priser

Dersom ditt verksted tilfredsstiller våre krav om autorisasjon fra Statens Vegvesen kan også dere få bli med i vårt nettverk.

Velg mellom;

Årsmedlemskap til en fast pris. Da mottar dere prisforespørsler fra oss på vegne av våre kunder. Ubegrenset hvor mange, og ingen ekstra kostnader utover årsmedlemskapet. 

Ingen forhåndsbetaling for deltagelse i vårt nettverk, men heller en løsning der dere faktureres en fast andel av de oppdragene hvor dere har fått vår kunde som deres verkstedskunde. 

 

 

Introduksjonstilbud

Når vi har mekaniker klar i nye byer har vi introduksjonstilbud til de første verkstedene som registrerer seg. Ønsker ditt verksted å bli kontaktet når vi har mekaniker klar i din by? Registrer din interesse ved å kontakte oss her.

Skulle du lure på noe annet, kan du sende en henvendelse til post@bildoktoren.no eller ring Anneli på tlf. 402 44 607. 

bilde med 3 verkstedstilbud

Spørsmål og svar om tjenesten vår

Under har vi listet opp typiske spørsmål som verksteder gjerne har om løsningen vår.  Dersom du likevel ikke finner svaret på dine spørsmål, kan du sende en henvendelse til post@bildoktoren.no eller ringe på tlf. 402 44 607

Hva går løsningen deres ut på?

Vi tilbyr diagnose hos kunden, og deretter får inntil 3 verksteder gi tilbud på aktuell reparasjon. 

Vi jobber stadig med å legge til flere tjenester og løsninger, slik som å kunne søke på fastpris tjenester som EU kontroll, årlig service osv. 

Hva skjer dersom vi oppdager flere feil/mangler enn bildoktor har oppdaget?

Vi opplyser kunden tydelig om at det vi har diagnostisert er på bakgrunn av kundens egne forklaringer og vår mekanikers besiktigelse. Vi tar selvsagt et overblikk og undersøker andre ting som viser seg når vi inspiserer bilen, og dette vil fremgå av diagnoseskjemaet dere mottar. Skulle dere oppdage flere ting når bilen er innlevert, opplyser dere kunden om dette slik dere gjør i andre tilfeller.

Kan jeg oppgradere abonnementet vårt underveis?

Etterhvert som vi kommer med ulike pakker vil det være mulig å endre på abonnementet. Vi starter med kun en årspris, for å invitere med flest mulig verksteder, slik at vi kan videreutvikle tjenesten basert på erfaringer fra flest mulig.

Hvor i landet er dere representert?

Vi har videobefaring tilgjengelig for hele landet. I de tilfeller der vi må sende ut en mekaniker for å kunne stille diagnose -avhenger det av at vi har en bildoktor tilgjengelig der

Lurer du på noe?

Kontakt gjerne enten Anneli, med alle spørsmål rundt løsningen vår, muligheter for samarbeid, eller priser.

Gjelder det tekniske spørsmål, er det best å snakke med Christian, vår mekaniker og tekniske leder.

Anneli Egesund

Daglig leder

Epost: anneli.egesund@bildoktoren.no

Tlf: 402 44 607

Christian Gran-Iversen

Mekanisk leder

 

 

Tlf: 410 11 820